Vem är det som bloggar?

Tänkte berätta lite om mig själv så att ni vet vem det är som bloggar!



Jag heter Lina Johansson och är född år 1998 mina intressen är att segla, baka, åka skidor, mode, vara med kompisar och fota m.m. På sommaren brukar jag oftast segla med min familj några veckor i skärgården det är en av de roligaste sakerna jag vet eftersom man kan bada nästan när man vill, man blir oftast väldigt brun under den tiden och för att jag älskar att segla. På vintern tycker jag det är väldigt kul att åka slalom men tyvärr blir det inte så ofta men det brukar bli minst en gång varje år.

Jag har en stora syster som heter Elin om ni vill kan ni besöka hennes blogg den heter http://ellinjohanssson.blogg.se/ och den är grymt bra! Jag har också en lillebror som heter Anton han har ingen blogg men han är en äkta sportnörd! o såklart har jag en mamma och en pappa!

Jag har de mest underbaraste vänner man kan ha som jag alldit kan lita på och ha roligt tillsammans med det är jätte skönt att ha sånna vänner o jag hoppas att ni också har det.

Om det är något mer ni skulle vilja veta om mig är det bara att komentera det här inlägget så lägger jag till det!

Kram Lina!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justlj

En blogg av Lina Johansson♥

RSS 2.0