Dancing in the rain!

Hola mi amigos!

Idag i skolan fick vi se våra bakterier som vi odlade någon gång förra veckan och jag säger bara att det vekligen såg äckligt ut och stank om dem för mer vill ni nog inte veta! Sen så har jag stått ute och dansat i regnet nästan hela eftermiddagen i skolan för vi har ett musik uppdrag där vi ska göra en låt och sen hitta på en dans till den. Eftersom våran skola inte är så stor så får man stå ute o dansa om man inte vill stå mitt i arenan om några har föreläsning där o det vill man ju inte så min grupp stog ute i regnet o dansa!


Nu sitter jag o pluggar spanska för jag ska ha grammatik prov i det imorgon och sen ska jag sätta mig framför tvn tills jag ska gå o lägga mig så ha det bra!


En gammal bild i repris!



Kommentarer
Annika - drömmen om 11 barn

Sv Underbart, tack för det. Jag blev nr 48 hos dig =) Vad gör du ikväll då+

2012-03-28 @ 19:40:48
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Annika - drömmen om 11 barn

Kul att du ville vara och tävla om att bli dagens bloggtips. Dagens två tips är nu publicerade, och i samma inlägg finns anmälan till morgondagens uttagning!



Som vanligt, enkelt: Ett "jag är med" räcker för att vara med :)



http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/dagens-bloggtips-283-ny-omgang.html

2012-03-28 @ 21:50:53
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justlj

En blogg av Lina Johansson♥

RSS 2.0