Hemstudiedag :P

Hej idag är det hemstudiedag det betyder att man inte behöver gå till skolan utan måste plugga hemma!! Hade med mig en hel hög med uppgifter hem från skolan igår så jag har pluggat hela dagen idag det var hur jobbigt som helst.

Orade inte blogga igår så därför skiriver jag lite om gårdagen nu xD Det var ju första dagen i skolan så det var kul att träffa alla man inte hade träffat under lovet och så fick min klass reda på att vi ska få en ny lärare då kommer vi ha haft 5 lärare på 2 år!! Det är ju helt sjukt ingen verkar vilja ha oss... alla får barn o slutar! Men sen när vi börjar åttan kommer vi få tillbaka den läraren som vi hade i sexan.


En favorit bild!!♥



Kommentarer
Elvira

De lät chill med en hemstudie dag:)

2012-01-12 @ 22:06:35
URL: http://Toppryttare.nu
josefine andersson

tror jag kommer lite försent till 'dagens blogg' , men tack för tipset iallfall :)

2012-01-13 @ 08:50:50
URL: http://josefineandersson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justlj

En blogg av Lina Johansson♥

RSS 2.0