Shopping i västerås!

Hola mi amigos!

Sorry för den dåliga updateringen igår men den berode på att jag var i västerås o shoppa med mamma, mormor, farmor och Elin det var riktigt mysigt och jag fick med mig flera fina saker hem! Det kommer bild på de sakerna snart jag måste bara fota dem!


Idag skulle igentligen Josefine ha kommit hit men hon smsa imorse o sa att hon hade blivit sjuk så det blev inget av det. Nyss har jag o Anton(lillebror) cyklat till pappa o farfar som var nere i hamnen och jobbade med båten vi hade med oss lite fika så då var vi där nere o fikade med dem!


Hittade en fin tusilago som jag fotade men tyvärr så hade jag inte med kameran så det blev en mobilbild.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justlj

En blogg av Lina Johansson♥

RSS 2.0