Påsken!

Hej, förlåt att jag inte har bloggat sen i fredags men jag har helt enkelt inte haft tid! För i lördags var det ju påskafton och då var jag hemma hos min mormor o morfar och träffade mina kusiner o målade ägg och åt godis, det var jätte kul! I går var jag hemma hos minna andra kusiner det var också riktigt kul! Har ni haft en bra påsk?


Nyss har jag tittat på ett avsnitt av Icarly bara för att one direction var med där, åå älskar vekligen one direction värdens bästa musik gör dem ju också!




Kommentarer
Jasmin - The dream of being famous!

Hejsan vad har du för planer under veckan? :)

2012-04-09 @ 16:46:31
URL: http://jaasses.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justlj

En blogg av Lina Johansson♥

RSS 2.0