Hemma från Frisören

Hej allihoppa!
Kom precis hem från frisören. Blev faktiskt riktigt nöjd. Fast det blev inte så stor förändring, klippte bara topparna.

Dagen har varit helt okej. har spenderat dagen i skolan och vi fick reda på att vi slutar klockan ett imorgon, vanligtviss hade jag blivit jätte glad men sen när dom säger att vi inte ska vara i skolan utan på ett reningsvärk där det luktar skit. Men vi får väl se om det är värt det!

nu ska jag jag nog bara ta det lungt här hemma!

Bjuder på en bild från helgen, tagen av min syster!

Puss Lina♥


Kommentarer
louisebiszczak♦

jag behöver lite hjälp & undrar om du skulle kunna hjälpa mig.Jag vet inte riktigt vad jag ska ha för färg snälla gå in & kommentera!http://biszczis.blogg.se/2011/october/hjalp-mig-med-harfarg.html#comment

Moa

sv;

Hej, tack så mycket och detsamma skit snygg blogg har du :-) allt är bra med mig, själv?

2011-10-04 @ 18:57:58
URL: http://moalundbergh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justlj

En blogg av Lina Johansson♥

RSS 2.0