Dag 1, dag 2...

1- 10 fakta om mig själv
2- Meningen bakom mitt bloggnamn
3- En bild på mig och en nära vän
4- En dålig vana jag har
5- En bild på en plats jag tycker om
6- En bild på min mobil
7- En bild på någonting som jag saknar
8- Mitt favorit program
9- Varför jag började blogga
10- En dröm jag har
11- En bra låt
12- Något jag gillar med mig själv och något jag ogillar med mig själv
13- En bild på mig själv när jag var liten
14- Mina föräldrar
15- 5 saker jag skulle ta med mig till en öde Ö
16- Någonting jag inte skulle klara mig utan
17- En bild på en person som jag älskar
18- En bild på någonting som gör mig lycklig
19- Något som gör mig unik och annorlunda mot andra
20- Någonting som jag har lärt mig under denna månad
21- Vad som finns i min väska
22- En låt jag som gör mig glad och en låt som gör mig deppig
23- Mitt favorit citat
24- Bloggar som jag läser
25- Dagens outfit
26- Något jag hatar med skolan och något jag älskar med skolan
27- Varför jag gör denna 30 dagars utmaningen
28- Vad jag har för husdjur
29- Något jag gillar att göra på min fritid
30- Det sista, jag får välja själv


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justlj

En blogg av Lina Johansson♥

RSS 2.0