Kom inte på någon rubrik!

Holla!

Idag så har man varit i skolan (såklart) det gick absolut inte att plugga idag även
fast jag inte hade någonting så vi satt mest och pratade hela dagen. Så det var en
helt okej dag med mycket skratt och då skojar jag inte! Desutom så blev våran
lärare skyldig mig, Rebecka, Josefine, Simon och Ebba varsin glass för att vi löste ett
matte tal! På eftermiddagen har jag inte orkat göra någonting fa5ts jag skulle behöva
köpa lite julklappar för jag har inte köpnån en. Har ni sett julkalendern? Det har jag
och den är helt okej Jag älskar julkalendrar för det är så mysigt och julig♥



Kommentarer
Raisa

- Det är bra, vad gör du ? :)

2011-12-07 @ 19:36:35
URL: http://tjokung.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justlj

En blogg av Lina Johansson♥

RSS 2.0