Länge sen sist!

Nu var det ett tag sen jag bloggade men det beror på att det har varit sånt fint väder så jag har valt att göra andra saker en att sitta inne och blogga.

I lördags var jag på släktträff hemma hos mormor och morfar visste typ bara vilka hälften var men på slutet så började jag känna igen alla människor men det var jätte länge sen jag träffade dem sist. Det var kul att träffa alla. På kvällen kollade jag så klart på melodifestivalen, Grattis Loreen!

I dag har jag seglat med mamma. pappa, anton, farmor och farfar. Jag solade och badade för första gången i år!! Fast det var rätt kallt i vattnet.  Jag börjar bli lite solbränd nu så jag är väldigt nöjd över det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justlj

En blogg av Lina Johansson♥

RSS 2.0