Glee season 3!!

Heej på er!!

idag så börjar sesong 3 av GLEE!! det är den bästa serien som finns tycker jag!! hoppas bara att sesong 3 är lika bra som de två första!! om ni inte har sett glee så handlar det om någa som går på en skola och är med i en sång grupp. De är typ nördar och alla mobbar dem (det finns några som inte är nördar) fast de är jätte bra på att sjunga.

Idag så har jag varit i skolan som vanligt och vi hade musik. Det var rätt kul, vi fick prova på blockflöjt, gitarr och trummor. vi skulle spela björnen sover så gissa vad jag går runt och sjunger nu?? jo jag sjunger på björnen sover! det är fett jobbigt men jag kan inte rå för det men det går vell över snart. Nu måste jag plugga matte om jag ska hinna redovisa det den här terminen. För nu är det bara 4 veckor kvar!! o sen är det jullov!!!!


Glee går på tv 11 kl 20.00 på onsdagar om ni vill kolla på det!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justlj

En blogg av Lina Johansson♥

RSS 2.0