Det är drömmar som driver oss framåt♥

Heej idag är det torsdag, nu går tiden fort men det är bra för snart är det jul och imorgån ska jag på breaking down med Josefine och Ebba det ska bli jätte kul. Idag i skolan var vi på ungdomens hus och byggde broar till tekniken, den bro min grupp byggde var jätte dålig! för den gick sönder bara man la en hand på den. Sen på eftermiddagen gick jag till tandläkaren och lagade en grej på min tandställning och när jag och mamma gick hem därifrån gick vi och köpte blommor på någon affär. där hade dem jätte mycket julgodis framme som man fick äta av och jag har godisförbud det var inte så kul fast som tur var hade dem pepparkakor också! Har också varit på någon flöjt grej där vi spelade jullåtar och övade till luciatåget som vi ska ha om några veckor.

Har nyss tittat på halv åtta hos mig det var från enköping den här veckan så det var lite roligt att titta eftersom att jag bor där. Nu sitter jag och tittar på Jullotta på Liseberg med Elin!


//Lina


Kommentarer
BELLZOR

Hej! Vinnaren av ett phonecase från Ziperall är nu avslutad! Klicka på länken för att se om du vann :) Ifall du är vinnaren och inte hör av dig inom en vecka så dras en ny. Tack för att du deltog <3



http://bellzors.blogg.se/2011/november/vinnaren-av-ziperall-phonecase.html#comment

2011-11-24 @ 23:38:21
URL: http://bellzors.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justlj

En blogg av Lina Johansson♥

RSS 2.0