Breaking Dawn part 1

Heej har nyss kommit hem efter att ha varit på breaking dawn med Ebba och Josefine! Efter skolan följde jag och josefine med ebba hem och så var vi där och hade det mysigt pratade och spelade wii!! Sen tittade vi på breking dawn den var jätte bra fast äcklig i slutet när bella skulle föda för hon var jätteblek och så var det blod överallt. efter filmen väntade jag och ebba med josefine på hennes buss eftersom hon inte ville vänta själv, det var jätte kallt. Nyss när jag kom hem ser jag att mamma har tagit fram julstakar och julstjärnor så det är jätte mysigt!!


dålig mobil kamera!

//Lina♥



Kommentarer
daniella:)

Hej sötis!

Var jättegärna med i min frågestund! Skulle betyda så sjukt mycket! Direktlänk: http://daniellabooks.blogg.se/2011/november/fragestund.html#comment

Kram!!:)

2011-11-26 @ 11:31:04
URL: http://daniellabooks.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justlj

En blogg av Lina Johansson♥

RSS 2.0