Stigande statistik:)

Heej, en väldigt glad tjej här eftersom att jag har slog mitt rekord i läsare igår!! Fick nämligen 175 läsare!! o idag har jag redan fått 94 så hoppas på ett nytt rekord idag igen:) Idag har jag inte gjort så specielt mycket har tittat på tv och fixat med bloggen. jorde en ny designe igår blev rätt nöjd med den förutom en grej och det är att hela texten i inläggen inte syns för att menyn har hammnat över den om det är någon snäll människa som vet hur man gör så att all text syns så får den gjärna förklara det för mig♥ Glöm inte att anmäla er till dagens blogg!! drar vinnare ikväll eller imorgon på förmiddagen!!





Kommentarer
S I M O N A ^.^

eh... jag har typ psykbryt på min familj just nu... haha

2012-01-04 @ 14:38:09
URL: http://simoonaaa.blogg.se/
Patricia♔

Har du haft en bra dag?:)

2012-01-04 @ 22:04:34
URL: http://patriciac.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justlj

En blogg av Lina Johansson♥

RSS 2.0