Sista hemsdudiedagen...

Hej idag är det den sista hemstudiedagen o sen börjar skolan på riktigt... det kommer bli mycket plugg om jag vill nå mina mål därrör kommer det att bli rätt dålig uppdatering på vardagrna men jag ska försöka att blogga minst en gång varje dag. Jag är nästan klar med alla hemstudie uppgifter har bara kvar två frågor i biologin det känns väldigt skönt. På eftermiddagen så ska jag gå o spela flöjt med Elin eller det beror på om Elin årkar för hon har varit lite sjuk.
Tumblr_lxe47nxqql1r9h3v6o1_500_large
Man blir ju inte lite sugen på kakor när man ser den här bilden, tror att jag ska baka något sen♥ Ha det bra//Lina


Kommentarer
elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Sv:vad bra idag ska jag t det lugnt kolla desperate housewives dusj?:D

2012-01-16 @ 17:49:50
URL: http://elinsofiaaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justlj

En blogg av Lina Johansson♥

RSS 2.0