Plugg, plugg och ännu mer plugg!

Hej hinner igäntligen inte blogga nu för jag måste plugga om jag ska bli klar tills på tisdag o inte vill plugga hela helgen men jag orkar verkligen inte!! Igår satt jag hela dagen med en karbok och slog upp massor av konstiga floder, berg, städer mm i hela europa. Ock sen ska vi ha prov på det när vi kommer tillbaka till skolan :P hatar prov! Idag gick jag på utvecklings samtal på morgonen och så har jag pluggat matte och engelska och ska göra hemkunskapen sen som var att tvätta!! Det var ett jätte tjockt häfte där det stod hur man tvättar så det är säkert jätte svårt fast det verkar ju inte så svårt när andra tvättar det är ju bara att sätta på tvättmaskinen eller?

Det har snöat till o från hela dagen så jag hoppas att det kommer att gå att åka lite skidor snart eller iallafall ha snöbollskrig:)


Kommentarer
Elvira

Min mamma garvade asmycke när vi fick i läxa att man skulle tvätta-.-

2012-01-14 @ 12:16:35
URL: http://Toppryttare.nu
elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Sv: allt är bra med mig hur är det med dej?:D

2012-01-14 @ 14:15:48
URL: http://elinsofiaaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justlj

En blogg av Lina Johansson♥

RSS 2.0