My day<3

Hej på er mina underbra läsare!! Tack för alla fina komentarer och vad kul att ni läser min blogg! Fick ett nytt läsar rekord i går igen!! typ 200 läsare, jätte glad tjej här! Idag har jag gått en liten promenad med mamma o Anton hade inte varit ute på flera dagar kändes det som. Och så gick vi till ica o köpte vaniljmunkar de är så goda!! Och så har jag kollat på Ellen degemeres show, det var dem från Twilight och Bruno Mars med den här gången. Det var ett riktigt bra avsnitt! Glöm inte att anmäla er till dagens blogg:)



Kommentarer
Anonym

SVAR; ja det är supersnyggt!

2012-01-05 @ 15:33:39
Tara & Julia

hej är du intresserad av att delta i våran veckans blogg ? man kan anmäla sig fram till den tionde och om du deltar hälsar vi lycka till ;) Puss och kram Tara och Julia



http://tarajulias.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-5-jan-12-jan.html#comment



PS förlåt om du inte gillar sådana här komentarer då är du mer än välkommen att radera den ;)

2012-01-05 @ 16:23:38
URL: http://tarajulias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justlj

En blogg av Lina Johansson♥

RSS 2.0