Första riktiga dagen i skolan

Hej idag så var det bara att gå upp tidigt (06.30) för att göra iordning sig till skolan det är verkligen jätte jobbigt att gå upp tidigt efter att man har haft ett långt lov. Idag i skolan så hade vi idrott, det var typ olika bollsporter vi körde. Är rätt nöjd eftersom att jag lyckades göra 2 mål i fotbollen fast att jag är både bollräd o inte gillar fotboll särskilt mycket. Nu så ska jag ta o sätta mig o svara på alla era söta komentarer o sen kolla på tv. Spelade in Mammor o Minimodeller i går så ska nog kolla på det alla vekade ju vara jätte dryga men det kan vara roligt att se.


Kommentarer
behiye

Just nu gör jag GRATIS designer, vill du ha en? läs detta inlägget först: http://behiye.blogg.se/benny/2012/january/gratis-bloggdesigner.html#comment

2012-01-17 @ 16:35:12
URL: http://behiye.blogg.se/benny


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justlj

En blogg av Lina Johansson♥

RSS 2.0