Bad update!

Sorry att det blir väldig dålig uppdatering på bloggen nu men jag lovar att jag ska bli bättre på att blogga! Igår var jag ju på en femtioårs fest så då gick det ju inte att blogga så mycket och det snöade igår så på slutet av festen hade jag o mina kusiner och pappas kusin snöbollskirg♥ Men idag har tyvärr all snö smält!  Idag har jag inte så mycket planerat har smsat becka och får se om hon har lust att göra något:) Annars så ska jag göra en ny bloggdesigne för jag har märkt att vissa saker med designen inte funkar.

ÅÅ saknar sommaren, om det inte ska bli någon snö så kan det ju lika gjärna bli sommar eller vad tycker ni?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justlj

En blogg av Lina Johansson♥

RSS 2.0