Sjuk tjej här :(

Hej blev ingen skola igår för när jag vaknade på morgonen så var jag väldigt hes så jag kunde nästan inte prata så sov hela förmiddagen och kollade på tv hela eftermiddagen och på kvällen när jag kollade om jag hade någon feber så hade jag ca 40 grader feber. Första gången på flera år som jag är sjuk. Idag mår jag lite bättre men är fortfaranden väldigt hes så det är svårt o prata :( Har iallafall pluggat lite idag börjar hammna lång efter med skolarbetet men det är iallafall inte bara jag som är sjuk för jag pratade med josefine och hon sa att det bara var 9 friska i min klass. Läskigt många som är sjuka men alla blev det efter falun.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justlj

En blogg av Lina Johansson♥

RSS 2.0