Shopping i lilla enköping!

Hej var nyss ner en liten sväng på stan efter att jag hade varit och spelat flöjt. Mamma var snäll o följde med mig för jag hade sett en tröja när jag var i västerås igår men hade inte köpt den o nu ville jag köpa den så då följde mamma med mig. Köpte en del annat också men så blir det ju när man går o ska bara köpa en sak!  Blev riktrigt nöjd med mitt köp enda problemet vara att jag råkade köpa ringarna i en storlek för stort.

en roa tröja, en väska, ett par solglasögon och ringar allt är köpt på Lindex♥


Kommentarer
Fredrik Eriksson

Lindex i Enköping eller Västerås?

2012-02-06 @ 19:29:04
URL: http://www.ienkoping.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justlj

En blogg av Lina Johansson♥

RSS 2.0