HEMMA!!

Nu är jag hemma från säfsen det var fakitskt riktigt kul där men jag hade velat åkt lite mera slalom men det gick ju inte eftersom vi var tvungna att åka hem. Jag hade inte åkt slalom på mer en ett år men det gick ändå väldigt bra för mig tycker jag testade till och med att hoppa i några små hopp det har jag aldrig vågat göra förut:) Nu vill jag bara åka mer, haha. Idag åkte vi lite längdskidor innan vi åkte hem åkte 9 km  det var nog det längsta jag har åkt på längdskidor. Jag lägger ut bilder imorgon för nu ska jag kolla på kontoret den där serien där Ove sundberg är med i den är ganska dålig men jag vill ändå se den.



Kommentarer
Jennie ♥ - utbildar mig till medialterapeut och älskar att fotografera!

så fin blogg :D

2012-02-27 @ 15:28:01
URL: http://jennsiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justlj

En blogg av Lina Johansson♥

RSS 2.0