Gårdagen och idag...

Hej bloggade inte så mycket igår som ni kanske märkte men iallafall så var det inte den bästa dagen i mitt liv om jag säger så. För var det utedag med skolan i bresse jag o becka var tvugna att gå dit eftersom ingen kunde skjutsa oss det är ca 7 km dit och vi gick först dit sen åkte vi lite skridskor där och sen gick vi hem jätte jobbig! Sen när jag kommer hem var gammelfarmor på skjukhus och måde inge bra senare på kvälleen dog hon tyvärr :( Hoppas hon har det bra där hon e nu!♥ Och så var jag ensam hemma i ca 2 timmar och då var det lite osmart att kolla på ghost whisperer rätt läskigt det är nog inget jag gör om...

idag har det inte hänt så jätte mycket skulle behöva plugga men eftersom jag behöver hjälp så går inte det och nu sitter jag o lyssnar på musik o ska svara på alla era underbara komentarer.


Kommentarer
Sannalitens.se

Svar: Okej. Jag hade en helt okej alla hjärtans dag. Både jag och killen var sjuka men jag fick rosor och god middag, så det var helt okej ändå. Idag får jag i alla fall äntligen gå till jobbet. Ska du göra något kul idag? :) Kram!



Förresten, vill du bli bloggvän med mig? Att vi har länk till varandras bloggar i sidomenyn? :)

2012-02-16 @ 07:07:36
URL: http://Sannalitens.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justlj

En blogg av Lina Johansson♥

RSS 2.0