Falun!!

Hej på er nu har jag precis kommit hem från falun det har varit en grymt rolig vecka! Först på måndagen när vi kom dit hade vi slöjd o sen på kvällen var jag josefine o Ebba ute o hade lite snöbolskrig o rullade oss i snön o sånt för där var det mycke mer snö än vad det är här hemma. Sen på tisdagen hade jag slöjd hela dagen o på kvällen åkte jag 8km skidor med mina kompisar det var jätte kul för det var snö kanoner som sprutade snö på oss (de hållde på att fixa mer snö till någon tävling som skulle vara där) På onsdagen så hade vi bild och så var vi uyte o åkte pulka!! och på kvällen plattade vi beckas hår (hon har jätte lockigt hår och har typ aldrig plattat det så det såg jätte ovant ut och så gick vi till ica o köpe mer godis eftersom det började ta slut. På torsdagen hade no där vi fick göra massor av experiment och sånt det var ganska kul eftersom vi fick ha vita labbrockar på oss och så hade vi hemkunskap. På kvällen på torsdagen var det disco det var roligt men lite trögt eftersom att alla inte gick så det var inte så många där :P Idag hade jag slöjd o sen så åkte vi buss hem där alla typ satt o halv sov (haha) Nu är det ändå rätt skönt att vara hemma och få sova i sin egen säng o ta det lungt o det var några som blev sjuka i falun så jag får hoppas att jag har klarat mig ifrån det.



(Det förra inlägget var det mina komisar som skrev det kanske märks eftersom det är lite konstigt :P)


Kommentarer
THILDA

Allt bra? kram :)

2012-02-04 @ 01:56:53
URL: http://thildaaaakarlsson,blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justlj

En blogg av Lina Johansson♥

RSS 2.0