Då var det måndag igen...

Hej på er nu är det en ny vecka som jag kommer bli tvungen att plugga jätta mycket i eftersom jag var sjuk hela förra. Men kommer ändå försöka med att plugga! Har haft en helt okej dag och det var faktiskt kul att komma tillbaka till skolan efter att ha varit sjuk i en vecka träffa alla och så.

Bjuder på en outfitbild från idag bara det att jag ser jätte konstig ut och att man inte ser vad det är för kläder. Men jag säger bara Anton fota... Men det är ialla fall en rosa stickad tröja från lindex svarta jeans från gina tricot och en ring från Lindex sen så är det örhengen från guldfynd men dem syns inte så mycket.


Kommentarer
Sannalitens.se

Svar: Okej, tack :) Idag mår jag lite bättre, men är fortfarande inte helt frisk, usch vad tråkigt det är att vara sjuk! Jag är typ aldrig det, är du sjuk ofta? Kram

2012-02-14 @ 12:38:31
URL: http://Sannalitens.se
Sannalitens.se

Svar: Okej :) Har du eller ska du göra något roligt idag då? :) Själv har jag precis installerat alla the sims 3 spelen på datorn, så nu blir att spela spel :p Har du spelat det någon gång? Kram!

2012-02-14 @ 18:00:20
URL: http://Sannalitens.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justlj

En blogg av Lina Johansson♥

RSS 2.0