Dag 1: 10 fakta om mig själv!

1. Jag gillar att blogga och att läsa andras bloggar:)
2. Jag har de bästa vännerna på hela jorden!!♥
3. Jag spelar tvärflöjt och har gjort det ganska länge!
4. Jag älskar min familj♥
5. Jag älskar godis men har godisförbud :P
6. Jag är bollräd och har därför aldrig gillat att hålla med någon sport med bollar fast jag har aldrig hållit på med någon annan sport heller det är för att jag tycker det är tråkigt!!
7. Mitt rum är nästan alltid stökigt :O
8. Jag gillar att shoppa med mina vänner:)
9. Skulle inte kunna leva utan musik!
10. Jag älskar att rita, fast tyvärr är jag inte så bra på det :(

Det var 10 fakta om mig om det är något mer ni undrar är det bara att komentera:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justlj

En blogg av Lina Johansson♥

RSS 2.0