Tisdag!!

Heej de snöa igår!!! fast bara lite så det blev inte ens vitt, men det är en bra början!

Idag har jag varit i skolan som vanligt och det blev brandalarm! det var några som hade råkat bränna pepparkakor så då var det bara att gå ut och det var jätte kallt. När jag kom hem öva jag lite på flöjten eftersom det är luciakonsert på torsdag, får hoppas att det går bra♥ Skulle igentligen behöva plugga eftersom att jag har 4 steg kvar att redovisa den här terminen men det är ju inte så lång tid kvar så jag tror att jag bara hinner 2 av dem!


Pepparkakor♥



Kommentarer
Anonym

Allt bra med dig sötan ? :D Kram

2011-12-07 @ 16:48:06
URL: http://tjokung.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justlj

En blogg av Lina Johansson♥

RSS 2.0