It's friday!!

Heej idag äre fredag!!:) Love it!! 

Idag så har jag varit i skolan och sen har jag bara varit hemma och tagit det lungt. Det blir en tjejkväll i kväll eftersom att pappa och anton är på ishokey så då blir det bara jag elin o mamma kvar här hemma det ska bli mysigt♥ Har inte några planer för helgen, har lust att åka till erikslundshopping center o shoppa. Behöver verkligen lite nya kläder känns som att jag använde samma kläder varje dag även fast jag inte gör det.

De är idol idag och det är bara 2 gånger kvar!! Vilka hejar ni på?? Jag hejar på Moa!!


Jag orkar inte göra den där dag saken idag eftersom att jag inte kommer på vad jag har för ovana som jag skulle skriva idag. Ha det bra//Lina♥



Kommentarer
Raisa

Allt bra idag sötnos ? :D

kram

2011-12-03 @ 20:54:14
URL: http://tjokung.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justlj

En blogg av Lina Johansson♥

RSS 2.0