Gårdagen♥

Hej, är hemma hos mormor och morfar och ville bara updatera lite eftersom att jag inte gjorde det igår. Igår så åkte jag först till farmor o farfar, några kusiner var också där vi åt julmat och uppnade julklappar och såklart kollade vi på kalle anka:) Sen på kvällen åkte vi vidare till mormor och morfar där var det också en kusin:) Där så uppnade vi också julklappar och åt julmat♥ Det var en av de bästa jularna för jag fick en mobil!! En HTC Wildfire s blev jätte glad för den och jag fick den av mina föreldrar, Tack mamma o pappa! tar kort på mina julklappar när jag kommer hem senare idag och lägger ut dem så att ni kan få se! Ha det bra så länge o ät mycket godis för det ska man på julen:)



Kommentarer
ERIKA EDORSSON

Svar: Jag kollar på 2 & a half men ;) Själv då?

2011-12-25 @ 21:24:22
URL: http://erikaedorsson.blogg.se/
Δ Sandra - FOTOBLOGG Δ

sv: tack! :)

jadå! :) planer inför morgondagen? :)

2011-12-26 @ 18:33:30
URL: http://sandraerikssoon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justlj

En blogg av Lina Johansson♥

RSS 2.0