År 2011♥

Hej nu är det bara några timmar kvar till 2012 så jag tänkte skriva lite om alla de saker som har hänt under året som har varit.

Januari och Februari♥

Lite svårt att minnas vad jag gjorde dessa månader men det var ju då det var jätte mycket snö så de var nog några dagar i skidbacken med familjen vet jag. Det är säkert fler saker men inget som jag kommer på just nu.


Mars, April och Maj♥

De här månaderna är lite lättare att komma ihåg. Jag fick min tandställning som sen gick sönder några gånger men nu funkar den bra. I april så fyllde jag tretton år. Påsken var lite ovanlig eftersom att det var väldigt varmt så vi hade sjösatt båten så på påskdagen blev det årets första seglings tur. I maj åkte vi till falun med skolan det var vekligen jätte kul och snart blir det falun igen!! Man kom vekligen mycket närmare sina kompisar i falun och vi skrattade typ hela tiden. Och så fick jag mina linser!!:)


Bild från påskdagen:)

Juni, Juli och Augusti♥

De här månaderna var nog de bästa på hela året för de var ju sommarlov en stor del av dem! Ca tre veckor av dem var jag på båtsemester med min familj, vi seglade blandanat till Åland. Den tiden man var hemma åkte jag och becka o bada några gånger och så tältade vi i hennes trädgård :P Det var jätte kul:) Jag var på någon Eric saade konsert i Eskilstuna. Jag åkte till stokholm med familjen, vi gick på grönalund och så gick vi runt och tittade lite i gammlastan. Det var första gången jag var där, eller jag har ju varit i stockholm förut men inte inne i stan.
Och så startade jag bloggen den 1 augusti:)


Bild från båtsemestern:)

September, Oktober, november och december♥

De här månaderna hände det inte så mycket speciellt, det var mycket plugg så man har inte hunnit med så mycket annat. Men jag var på breaking Dawn part 1 med Ebba o Josefine och så har jag börjat rita rätt mycket! Och så har det varit jul, den var såklart jätte mysig

En teckning jag har ritat:)

Det har säkert hänt mycket mer det här året som jag har glömt att skriva om men jag har iallafall skrivit om det mesta:)

Ha det bra//Lina♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justlj

En blogg av Lina Johansson♥

RSS 2.0